Bahasa: EN | 中文 | BM |

Mengenai Kami

Pada hari ini, OTS memiliki satu mesin pemotong laser serat 6kw dengan meja pemotong berukuran 2.5M x 6M, dua mesin pemotong laser 4kw Co2 dengan meja pemotong 1.53M x 3.1M, satu mesin pemotong Plasma, mampu memotong keluli tahan karat setebal 50mm dengan ukuran meja 2.5M x 12M panjang dan beberapa unit mesin pemotong dan lenturan api CNC.

Prestasi OTS yang ada sekarang dan berpotensi tertumpu pada kecekapan dan dedikasi yang merupakan hasil kerja berpasukan syarikat yang sangat baik. Selain itu, objektif utama kami adalah untuk menyediakan pelanggan kami dengan perkhidmatan berkualiti dan harga yang berpatutan. Pengurusan atasan kami, termasuk pengendali mesin, pengaturcara CAD, pengendali bahan, dan pakar penjualan yang berkelayakan, akan memastikan kualiti setiap produk dan penghantaran kepada pelanggan kami tepat pada waktunya.

Untuk mengatasinya, ketepatan, pengalaman dan kepakaran sangat penting dalam soal pemotongan laser atau operasi pembuatan. Oleh itu, syarikat kami bukan sahaja melabur dalam peralatan terkemuka, tetapi juga menyediakan latihan dan pengembangan untuk pekerja. Pada akhirnya, konsistensi keseluruhan OTS sangat penting untuk perkhidmatan pelanggan dan oleh itu, hubungan pelanggan jangka panjang adalah keutamaan tinggi bagi seluruh perusahaan.